A jelentkezéshez kérlek írj nekünk e-mailt a recobin@recobin.hu email címre, vagy vedd felünk telefonon a kapcsolatot.

Pénzügyi munkatársat keresünk

Környezetvédelmi szemléletformálással, beltéri szelektív hulladékgyűjtő eszközök gyártásával és forgalmazásával illetve komplex hulladékgazdálkodási rendszerek kialakításával és üzemeltetésével foglalkozó, folyamatosan fejlődő cégünk keres pénzügyi munkatársat 2023. február 15 - március 1 közötti kezdéssel.

Feladataid:

  • Közvetlen jelentés az ügyvezető felé
  • Kimenő és bejövő számlák kezelése
  • Folyamatos kapcsolattartás a könyveléssel és bérszámfejtéssel
  • Nyilvántartások, kimutatások készítése
  • Pénzügyi nyilvántartások naprakész vezetése
  • Kontrolling feladatok ellátása
  • Szerződések, cég- és egyéb iratok, bank kezelése, iktatása, lefűzése
  • Adminisztratív munkatárs, mint közvetlen beosztott munkájának koordinálása
  • Éves reporting és pénzügyi calendar kialakítása és karbantartása
  • Javaslattétel optimalizálásra (pl. költséghatékonyabb megoldásra, adózási forma vizsgálata)
  • Rögzítés a banki felületen
  • Pénztár, készpénzforgalom és utalások menedzselése az ügyvezető által jóváhagyott utalási rend szerint
  • Ügyfélkapu, jogi iratok menedzselése

 

Elvárásunk veled szemben:

  • Középfokú végzettség és 3-4 év hasonló pozícióban szerzett tapasztalat vagy felsőfokú végzettség pénzügyi / gazdasági területen
  • Magabiztos számítástechnikai ismeretek (Office 365 ismerete)
  • Rendszerszemlélet
  • Precizitás, önállóság
  • Pozitív hozzáállás
  • Középfokú angol nyelvismeret

 

Előnyt jelent:

  • Mérlegképes könyvelői ismeretek
  • Pénzügyi kontrolling tapasztalat
  • Iroda vezetői feladatok ismerete
  • Hasonló munkakörben szerzett minimum 2 éves tapasztalat
  • Rugalmasság, terhelhetőség

 

Amiért érdemes minket választanod:

  • Folyamatos szakmai fejlődés
  • Hosszútávú munkalehetőség, biztos háttér, 100%-ban magyar tulajdon
  • Összetartó, segítőkész fiatalos csapat
  • Versenyképes jövedelem, egyéb juttatások

 

Jelentkezés feltételei:

 

Kérlek küldd el önéletrajzod és motivációs leveled a recobin@recobin.hu e-mail címre.

 

Jelentkezési határidő: 2023. február 15.

 

Facility Management – kiemelt kapcsolattartó munkatársat keresünk

Környezetvédelmi szemléletformálással, beltéri szelektív hulladékgyűjtő eszközök gyártásával és forgalmazásával illetve komplex hulladékgazdálkodási rendszerek kialakításával és üzemeltetésével foglalkozó, folyamatosan fejlődő cégünk keres kiemelt kapcsolattartó munkatársat 2023. február 15 - március 1 közötti kezdéssel.

Feladatok, amik Rád várnak:

Budapesten 60+ létesítményben üzemeltetett komplex hulladékgazdálkodási rendszerek menedzsmentje, jellemzően irodaházak és bevásárlóközpontok üzemeltetésével való kapcsolattartás; kommunikációs, tervezési, koordinációs és szervezési feladatok ellátása.

  • Személyes, e-mailes és telefonos kapcsolattartás a kiemelt ügyfelekkel munkaidőben 
  • Létesítményekben üzemeltetett hulladékmenedzsment rendszerek felülvizsgálata, terepi információk továbbítása az operatív működés részére 
  • Új hulladékmenedzsment rendszerek tervezése, kitelepülések kivitelezése új belépő ügyfél esetén 
  • Tartalomgenerálás az ügyfelekkel való rendszeres kapcsolattartásban 
  • Erőforrásgazdálkodás a helyszíni hulladékgazdálkodási rendszerek eszközellátása érdekében  
  • Ügyféligények, hibabejelentések hatékony kezelése 
  • Szállítókkal való kapcsolattartás 
  • Eseti megrendelések és elszámolások kezelésének koordinációja 
  • Projektmenedzsment - saját projektet, feladatok precíz vezetése, naplózása 

 

Téged keresünk, ha:

  • Elsők számodra az ügyfeleid, az elvégzett munka és jól kommunikálsz 
  • Középhaladó szinten alkalmazod az Excel, Word, Power Point alkalmazásokat 
  • Rendszerszemléletű gondolkodással bírsz, a napi szinten felmerülő nehézségekben a kihívást látod 
  • Jól tudsz és szeretsz csapatban dolgozni 
  • Precíz és proaktív vagy 
  • Érvényesíteni tudod az érdekeidet mind a csapatmunkában, mind az ügyfelekkel való együttműködésben 
  • Fontos számodra a fenntarthatóság és társadalmi felelősségvállalás 

 

Előnyt jelent:

  • Létesítményüzemeltetésben szerzett szakmai tapasztalat 
  • Környezetvédelmi, környezetmenedzsment területen szerzett szakmai tapasztalat 
  • Felsőfokú műszaki és/vagy gazdasági és/vagy kommunikációs végzettség
  • Aktív angol nyelvismeret 

 

Amiért érdemes minket választanod:

  • Stabil és kiszámítható munkahely: Határozatlan idejű, teljes munkaidős álláslehetőség egy évről-évre növekedő, megbízható munkahelyen 
  • Széleskörű tapasztalatszerzés: Nálunk garantáltan több szakmai területen – létesítményüzemeltetés, logisztika, környezetvédelem, kommunikáció, stb. - is hasznos tapasztalatot fogsz szerezni. 
  • Képzés és fejlődés: Folyamatos tanulási lehetőséget biztosítunk a mindennapokban és az egyénedre és személyes céljaidra szabott szakmai / kommunikációs képzések keretein belül 
  • Innováció: Csapatunk folyamatosan keresi fejlődés, illetve a szakmai innovációkat, ami nem csak a munkádat teszi érdekessé és változatossá, de az ügyfeleknek is lesz mit mesélni! 
  • Piacképes juttatáscsomag: A munkabér mellett utazási támogatást és fél évente eredménycentrikus juttatás kiegészítést nyújtunk, ami Téged és a teljes csapatot is motiválja. 
  • Fiatalos és rugalmas csapat: Energikus, fiatalos csapatunkba garantáltan be tudsz illeszkedni! 

 

Jelentkezés feltételei:

 

Kérlek küldd el önéletrajzod és motivációs leveled a recobin@recobin.hu e-mail címre.

Jelentkezési határidő: 2023. február 9.

 

Munkatársat keresünk Csoportvezető pozícióba.


Főbb feladatok, munkák:

  • munkavállalók napi szintű ellenőrzése
  • helyszínek minőségi ellenőrzése
  • munkaszervezés

Az álláshoz tartozó elvárások:

Kit keresünk, mit várunk?

  • legyen jó fizikuma
  • jó problémamegoldó készséggel, és kommunikációval bírjon
  • ne ijedj meg minimális, de kötelező adminisztrációtól

Mit kérünk?

  • problémamegoldó szemléletet és pontosságot
  • nyitottságot és egyenes kommunikációt
  • rendszerességet és megbízhatóságot

Amit kínálunk:

Mit ajánlunk?

  • napi 8 órás (teljes munkaidős) bejelentett munkaviszonyt / napi bejelentést
  • munkaruhát a munkavégzéshez, okostelefont, közlekedési költségtérítést

Állás, munka területe(i):

  • Segédmunka
  • Könnyű fizikai munka

Munkatársat keresünk Sofőr pozícióba.

Napi 8 órás munkaidőben szelektív hulladékok gépjárműbe rakodása és elszállítása (hullámkarton, irodai papírok, műanyagok, csomagolási üveg). Esetenként csomag kiszállítások 


Mit érdemes tudni rólunk?

Cégünk a hazai porondon egyedülálló vállalat. Környezetvédelem iránt elkötelezett csapatunkkal irodaházak, oktatási intézmények működését tesszük zöldebbé. Büszkék vagyunk arra, hogy munkánk során hajléktalan emberek munkaerőpiaci integrációjával is aktívan foglalkozunk, így a környezetvédelem mellett pozitív társadalmi hatást is igyekszünk kifejteni.

Főbb feladatok, munkák:

  • napi 8 órás munkaidőben szelektív hulladékok gépjárműbe rakodása és elszállítása (hullámkarton, irodai papírok, műanyagok, csomagolási üveg)
  • esetenként csomag kiszállítások

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • legyen B kategóriás jogosítványod + gépjármű vezetési rutinod
  • előny, ha van az utánfutóval való közlekedésben szerzett tapasztalatod
  • legyél agilis, megbízható, és készülj változatosságra (szelektív hulladék elszállítás / csomag kiszállítás / eszközbeszerzés)
  • jó fizikum előny, mivel előfordulnak 30-40 kg-os hulladékbálák, amiket be kell rakni a jármű rakterébe
  • tudd pontosan elvégezni a minimális, de kötelező adminisztrációt

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • nyitottság, egyenes kommunikáció
  • precizitás, pontosság

Amit kínálunk:

  • napi 8 órás (teljes munkaidős) bejelentett munkaviszonyt
  • céges furgonnal történő munkavégzést (akár utánfutóval is)
  • okostelefont és munkaruhát a munkavégzéshez
  • hétköznapi munkavégzést